anglarnassmatofflor

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Tina - 6 juli 2013 15:00

Vart så lycklig när min hammock kom i torsdags! Jag köpte den för pengarna som jag fick av släkten i födelsedagspresent!

Igår började vi montera, och den hade kunnat varit underbart fin och mysig och jag hade kunnat lega och slappa där o njuta av vår lilla sjöutsikt, och ha mina mysiga amnings-stunder i den som jag längtat efter. Men det saknades visst ett ben... Och tvärslån var fel sort...och även den andra tvärslån var fel sort...Så hammocken fick ställas in halvmonterad i garaget...
Nu är jag bara sur på leverantören och avsaknar dom sköna mysa-i-hammocken-stunderna som jag längtat efter...Suck!

 

Men det är ju trots allt sommar och det är ju så underbart att sitta ute en sån fin sommarkväll! Tyst, lugnt, stilla och varmt! Sitter i utesoffan (inte hammocken då tyvärr...) och njuter av lilla sjöutsikten! - med Ilse och min kära man <3

Sommar, underbara sommar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards