anglarnassmatofflor

Direktlänk till inlägg 12 juli 2013

Fotografbilder

Av Tina - 12 juli 2013 09:45

Nu är äntligen familjebilderna, som vi tog hos fotografen, klara! Jag tog med mig lillskrotan och åkte ut till Timrå och hämtade bilderna!

Foto: Hela lilla familjen <3
Hela lilla våran familj! <3
 
Bebisbilden som vi tog på Ilse, satte jag i ett gammalt fönster tillsammans med syskonens bebisbilder. Den finaste tavla jag nånsin gjort! <3
Satte den ovanför våran säng!

 
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 23 juli 2013 11:00

Vi har införskaffat två babysitters med vibration, för att förhoppningsvis få lillskrotan lite nöjdare då varken vyssande ller vaggande är riktigt tillfreds för henne på kvällarna. Jag har även slutat dricka cola och äter inte lök, vitlök och stark...

Av Tina - 21 juli 2013 16:30

Lite shopping i Birsta idag. Hittade så fin tröja till fian, och när den även fanns i liten storlek så kunde jag ju inte låta bli! (Jag som annars inte alls är så mkt för att köpa exakt lika. Men dom var så fina! Och fian blev så lycklig när Ilse fic...

Av Tina - 20 juli 2013 16:15

Enda sedan vi var i Thailand 2007, på bröllopsresa, har jag och min älskade man fått en förkärlek för Thaimat och såklart Thailand! Idag var det Thaifestival på Norra Berget, så vi var ju självklart tvugna att åka dit hela lilla familjen! Här äte...

Av Tina - 18 juli 2013 10:45

Beträffande min kropp och märkena efter graviditeterna, så har jag väldigt få påverkningar på min kropp. Jag har några stretchmarks, vita. Och jag har ökat en del i vikt och blivit lite bredare över höfterna. I övrigt har inte min kropp lämnat så mån...

Av Tina - 16 juli 2013 14:00

Igår lyckadesjag sy färdigt Ilses dreggelvänliga sommarfilt med fina romantiska inslag av spets och fransar! Ilse har haft en tjorvnatt inatt, då inget varit riktigt bra och hon har knappt sovit. Jag har känt mig som världens tröttaste mamma som ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards